FAQ

PerfectArt.no ønsker å tilby våre kunder kvalitetsprodukter til en rimelig pris. Utvalget vil variere gjennom året og vi vil stadig prøve nye segmenter. Våre malerier er produsert av gode artister og alle malerier er håndmalt med oljemaling av høy kvalitet. 

Med hilsen
PerfectArt

Kristofer DeYoung                                                              
Tlf +47 40478752

 

1. Vil bildet være helt likt som bildet som vises ved varen?

Alle bildene males 100 % for hånd. Derfor vil ingen av bildene være like og det kan være variasjon i fargeplassering, mønster o.l. Bildene skal også avvike litt fra hverandre, slik at man føler at sitt bilde er litt unikt. Fargegjengivelse på PC kan også avvike noe fra originalt bilde. Lyssettingen viser bildene på best mulig måte. Alle våre oljemalerier er håndmalt på lerret med oljemaling av høy kvalitet. Oljemaleriet leveres ferdig montert på en 3cm tykk blindramme.

2. Kan jeg se bildene på forhånd?

Nei dessverre, bildene er allerede ferdig emballerte og sendes ut direkte fra et lager.

3. Skal dere legge ned bedriften?

Ja, vi selger ut alt som ligger på lageret og kommer ikke til å bestille inn noe nytt.

4. Kan dere lage mitt eget bilde, med mitt eget design og farger?

Nei, dette har vi ikke mulighet til å gjøre lenger i og med at vi legger ned bedriften.

5. Hvilke fraktalternativer har dere?

Frakt skjer via Posten - Klimanøytral Servicepakke. Fri frakt før Malerier. Leveranse innen 5 virkedager.  

6. Jeg har problemer med nettbank. Kan jeg forhåndsbetale varen?

Velg forhåndsbetaling som betalingsmåte og du vil motta en e-post med all informasjon du trenger 

7. Kan jeg delbetale varen?

Hvis du velger Klarna Konto som betalingsmåte så kan du delbetale varen.

8. Jeg har ikke fått noen ordrebekreftelse etter bestillingen, hva er galt?

Vennligst gå inn på din profil og sjekk at e-mailadressen er korrekt. Sjekk også spam-filteret for å se om mailen kan ha havnet der. Ordrebekreftelsen sendes ut kort tid etter bestilling. Finner du ikke feilen, vennligst kontakt oss på post@perfectart.no.

9. Jeg prøver å betale med faktura/konto, men det fungerer ikke,

Har du skrevet personnummeret ditt riktig? 11 siffer uten mellomrom.
Er det korrekt adresse? Adressen må være samme som du har i folkeregisteret.
Kredittsjekken ble ikke godkjent.

Hvis du mener at alt er riktig utfyllt, men det fungerer fremdeles ikke, kontakt Klarna Kundeservice

 

 

 
Ønsker du mer informasjon om bildene eller har spørsmål du ikke finner svar på, send oss en mail på post@perfectart.no.